Minden idők legnagyobb animációs kasszasikere lett az Agymanók 2.
A film a Jégvarázs 2019-ben megjelent második részét taszította le a rajzfilmek trónjáról, pedig van, ahol még be sem mutatták.
A film a Jégvarázs 2019-ben megjelent második részét taszította le a rajzfilmek trónjáról, pedig van, ahol még be sem mutatták.
Rekordbevétellel nyitott a mozikban a Most vagy soha! – hirdeti a film forgalmazója, és még az állami hírügynökség is lehozta, milyen jó számokat hozott minden idők legtöbb közpénzből készült magyar filmje. Megnéztük, igaz-e ez.
És ezúttal nem elsősorban a Békemenettel egybekötött, ingyenes vetítések tehetnek a dologról, mint az ElkXrtuk esetében.
A film magyar állami támogatás nélkül, nagyjából 35 millió forintból és némi szlovák támogatásból készült, de bevételben már lehagyta az 1,6 milliárd közpénzből készült Hadikot. Már 55 ezren látták.
Már másfél hónapja mutatták be a két filmet, de azóta sem volt egyetlen bemutató sem, ami akár csak egy hétvégére is leelőzte volna nézettségben a Barbenheimert.
A világszinten is őrülten sikeres filmpárosra már itthon is csaknem 800 ezer jegyet adtak el.
Bő egy hét alatt már félmillió jegyet adtak el csak Magyarországon a két sikerfilmre.
Amerikában azért elég nagy volt a különbség a két, egyszerre bemutatott filmszenzáció nézettsége között, de a magyar mozikban szinte kiegyenlített a verseny.
A Barbie olyan hihetetlenül erősen nyitott a mozipénztáraknál, amire idén még nem volt példa, az Oppenheimer bevételének dupláját hozhatja az első hétvégén, de mindkét film remekül teljesít az első napokban.
Másfél milliárd dollárnyi bevétel kellett a győzelemhez.
Tom Cruise filmje eddig 662 millió dollárt hozott az Egyesült Államok mozijaiban, amivel megelőzte a 659 milliót hozó Titanicot.
Hihetetlen összeget termelt a Top Gun című Tom Cruise-film folytatása már az első hétvégén, a főszereplő még a saját rekordját is megdöntötte.
Az új magyar filmeket viszont nagyon kevesen nézik, csak a Toxikoma teljesít nagyon jól.
Hogy mennyire átrendezte a járvány a mozis piacot, azt semmi nem tudná jobban megmutatni, mint egy már alapgondolatában is abszurd film hatalmas sikere.
A nézőket jobban érdekelte a második világháború, mint a kultikus horror folytatása.
Ezért éri meg sorozatokat gyártani Hollywoodnak.
Egy nagy hatalmú producer bukása, egy kínai film berobbanása, az elmúlt évtizedet meghatározó sorozatok kifulladása jellemezte Hollywood elmúlt egy évét, ha csak a számokat nézzük. Ezekből az is jól látszik: az Oscar-jelölés nem jelent kasszasikert.
Alig több mint két hónappal a premierje után már megdöntötte a bevételi rekordot Herendi Gábor filmje.
Ezzel 2017 második legnézettebb filmje lett a magyar mozikban Herendi Gábor rendezése, amely három hét alatt szedett össze annyi nézőt, amennyiről a legtöbb magyar film teljes futása alatt is csak álmodozhat.
A héten debütáló Bébi úr című animációnak sikerült a második helyre utasítania A szépség és a szörnyeteg című Disney-filmet, amely három héten át uralta az észak-amerikai mozik sikerlistáját.